Kampanjevilkår

**SODASTREAM VILKÅR OG BETINGELSER – GRATIS GAVE VED KJØP AV ENSO**

Kjøp av ensō er nødvendig for å kvalifisere for gaven. Denne kampanjen («Kampanjen») er ment for visning og deltakelse bare i Norge, og skal tolkes og evalueres i henhold til norsk lov. Vennligst ikke fortsett hvis du ikke er en lovlig innbygger i Norge på tidspunktet for påmelding eller ikke er kvalifisert til å delta i innholdet i henhold til avsnitt 3 nedenfor.

1. Sponsor: Sponsoren for denne kampanjen er Sodastream International B.V. Norway Branch, c/o MPR Regnskap AS, Postboks 8894 Youngstorget, 0028 Oslo, Norge. Organisasjonsnummer: 997987470. MVA: NO 99798740MVA. E-post: info@sodastream.no («Sponsor» eller «SodaStream»).

2. Kampanjeperiode: Starter den 1. april 2024 og avslutter den 30. juni 2024, kl. 23:59 CET («Kampanjeperioden»). Vær oppmerksom på at kampanjeperioden kan endres av sponsoren etter eget skjønn ved å oppdatere landingssiden (https://campaign.sodastream.no/enso/) og kampanjebetingelsessiden (https://campaign.sodastream.no/enso/kampanjevilkar/).

3. Innsamling av personopplysninger. All innsamling og behandling av personopplysninger, som en del av eller i forbindelse med deltakelse i denne kampanjen, er underlagt og styrt av vår personvernpolicy (https://sodastream.no/personvernerklaering/, https://sodastream.no/vilkar-og-betingelser/).

4. Berettigelse: Denne kampanjen er åpen for lovlige innbyggere i Norge som har nådd myndighetsalder (18 år). Denne kampanjen er ikke åpen for tjenestemenn, direktører, ansatte, representanter og agenter for sponsoren, deres respektive foreldre, datterselskaper og tilknyttede selskaper og, om nødvendig, deres reklame- eller promotørbyråer, noen andre selskaper som er engasjert i utvikling, produksjon eller distribusjon av materialer for denne kampanjen (samlet «Kampanjeenheter»), og medlemmer av deres umiddelbare familier (uansett hvor de bor), eller personer bosatt med dem (uansett om de er i slekt eller ikke). I disse offisielle reglene («Reglene») betyr «umiddelbar familie» foreldre, barn, søsken og ektefelle.

5. Hvordan kreve en gave: For å kreve gaven, skann QR-koden på butikkmaterialet, klikk på en annonse fra Facebook eller Instagram, eller besøk https://campaign.sodastream.no/enso/.Fyll ut skjemaet og last opp et bilde av kvitteringen din. Du vil bare få lov til å sende inn en kvittering én gang for å motta en gave. Deltakerne må nøyaktig fylle ut alle påkrevde felt for å være kvalifisert for en gave. Hvis en ensō har blitt kjøpt på sodastream.se eller sodastream.dk, kan man ikke motta denne gaven.

6. Gaven: Gaven er «En ensō-flaske 1L» som består av en flaske sendt til kunden innen to måneder etter å ha mottatt varsel fra sponsoren. Den totale detaljhandelsverdien av premien er 249kr (detaljhandelsverdien kan endres).

7. Generelle vilkår som gjelder for alle gaver: Gaver vil bare bli levert til de som har blitt verifisert og har fulgt disse reglene. Gaver vil bli levert til kundens adresse som ble oppgitt ved registrering for kampanjen. Levering vil ikke bli gjort til postboksadresser. Kampanjesponsoren påtar seg intet ansvar for post- eller budlevering som returneres som uavhentet uten en viderekoblet adresse. Kampanjesponsoren påtar seg intet ansvar for gaver etter at de er levert. Kunden bærer all risiko for tap eller skader på noen gave etter levering. Kampanjesponsoren vil dekke leveringskostnadene. Gaver må godtas som mottatt og kan ikke erstattes, overføres, byttes eller innleveres mot kontanter. Unntak kan gjøres etter kampanjesponsorens eneste og absolutte skjønn, som forbeholder seg retten til å tildele eller erstatte gaven, eller deler av den, av lik eller større verdi, av hvilken som helst grunn. Dette inkluderer, men ikke begrenset til, en kontantpremie.

YTTERLIGERE GENERELLE DELTAGERVILKÅR:

8. Ved å delta bekrefter deltakerne (i) at de overholder disse reglene inkludert alle kvalifikasjonskrav og, (ii) samtykker i å være bundet av kampanjesponsorens beslutninger, gjort etter deres eget skjønn, som skal være endelige og bindende i alle spørsmål knyttet til denne kampanjen, inkludert, uten begrensning, berettigelse, gyldighet, innhold og/eller diskvalifisering av en påmelding. Deltakere som ikke har overholdt disse reglene, kan bli diskvalifisert.

9. Ethvert forsøk fra en deltaker eller annen person på å bevisst skade noen nettside eller underminere den legitime driften av denne kampanjen, inkludert, men ikke begrenset til, falske påstander, er brudd på strafferettslige og sivile lover. Hvis et slikt forsøk blir gjort, forbeholder kampanjesponsoren seg retten til å søke rettsmidler og erstatning fra enhver slik person, i den grad loven tillater det, inkludert straffeforfølgning. Deltakere som driver med noen av disse aktivitetene kan bli diskvalifisert og vil miste alle eventuelle mottatte gaver.

10. All data som samles inn i forbindelse med kampanjen eies av kampanjesponsoren. Innsendinger generert av skript, makroer, roboter, programmerte eller andre automatiserte midler er forbudt og vil bli diskvalifisert.

11. Dersom det oppstår en tvist om hvem som har sendt inn en påmelding online, vil påmeldingen anses å ha blitt sendt inn av den autoriserte kontoinnehaveren for e-postadressen som ble oppgitt ved påmeldingstidspunktet. Autorisert kontoinnehaver defineres som den fysiske personen som er tildelt en e-postadresse av en Internett-leverandør eller online tjeneste, eller annen organisasjon som er ansvarlig for å tildele e-postadresser for domenet knyttet til den oppgitte e-postadressen.

12. Som en betingelse for å delta, samtykker deltakerne til: (a) å fraskrive kampanjesponsoren og kampanjeenhetene, samt hver av deres ledere, direktører, ansatte og agenter, fra ethvert ansvar, tap eller skade pådratt ved bruk av en gave; (b) at alle krav og erstatningskrav skal begrenses til faktiske påløpte kostnader, med unntak av juridiske avgifter og rettskostnader. Dette unntaket eller begrensningen av ansvar skal ikke gjelde i den grad noen gjeldende lov forbyr slik unntak eller begrensning av ansvar.

13. I den grad tillatt i henhold til gjeldende lov og under hensyntagen til eventuelle bestemmelser i slik gjeldende lov, kan kampanjesponsoren, etter eget skjønn og uten ansvar, avslutte kampanjen helt eller delvis, eller endre eller suspendere kampanjen når som helst, hvis svindel, tekniske feil inkludert eventuelle nettverksserver- eller maskinvarefeil, virus, feil i programmering eller kommunikasjon eller noen andre feil eller andre årsaker utenfor kampanjesponsorens kontroll korrumperer administrasjonen, integriteten eller sikkerheten til kampanjen eller hvis noen annen faktor forstyrrer gjennomføringen av denne kampanjen som forutsatt i disse reglene. Kampanjesponsoren kan gjøre dette uten varsel, med unntak av det som er lovpålagt.

14. Kampanjesponsoren og kampanjeenhetene garanterer ikke at tilgangen til kampanjens nettsted vil være uavbrutt eller feilfri. Kampanjesponsoren og kampanjeenhetene er ikke ansvarlige for følgende problemer som kan oppstå:
(a) tapte, avbrutte, utilgjengelige eller utilgjengelige nettverk, servere, satellitter, Internett-leverandører, nettsteder eller andre tilkoblings-, tilgjengelighets- eller tilgjengelighetsproblemer som oppstår i forbindelse med eller i løpet av kampanjen; eller
(b) kommunikasjonssvikt, uklar, kryptert, forsinket eller feilrettede datamaskin-, telefon- eller kabeloverføringer eller maskin- eller programvarefeil, svikt eller problemer; eller
(c) feil på personlige datamaskiner og/eller programvare og maskinvarekonfigurasjoner,
(d) eventuelle tekniske feil, funksjonsfeil eller vanskeligheter; eller
(e) feilaktig eller unøyaktig fangst av informasjon eller mangelen på å fange noen informasjon i forbindelse med kampanjen; eller
(f) skade på en brukers system forårsaket av deltakelse i denne kampanjen eller nedlasting av informasjon som er nødvendig for å delta i denne kampanjen.

15. Konflikter/avvik: Ved konflikt mellom noen kampanjedetaljer som er oppført i disse reglene og noen kampanjedetaljer som er oppført i kampanjeannonsemateriale (inkludert, men ikke begrenset til, online-, salgs-, TV- og trykkannonsering, kampanjepakker og annen kampanjemedie), skal detaljene for kampanjen som er angitt i disse reglene ha forrang.

16. Gjeldende lover: Denne kampanjen er underlagt norsk lov. Alle spørsmål og tvister angående utforming, gyldighet, tolkning og håndhevelse av disse reglene, eller rettigheter og forpliktelser til deltaker og kampanjesponsor i forbindelse med kampanjen, skal utelukkende styres av og tolkes i samsvar med norsk materiell lov, unntatt konfliktlover. Alle deltakere samtykker til jurisdiksjonen og stedet for Norge og eventuelle domstoler som har jurisdiksjon til å høre anker fra disse.

17. Ugyldighet: Ugyldigheten eller manglende håndhevelse av noen bestemmelse i disse reglene påvirker ikke gyldigheten eller håndhevelsen av noen annen bestemmelse. I tilfelle en bestemmelse anses å være ugyldig eller på annen måte ugyldig eller ulovlig, skal disse reglene ellers forbli i kraft og tolkes i samsvar med deres vilkår som om den ugyldige eller ulovlige bestemmelsen ikke var inkludert her.